Puustelli mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa

Puustelli-keittiökalusteet ovat mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä tuotteidemme taustalla.

- Lähdimme mukaan kampanjaan, koska kotimaisuus on aina ollut yksi tärkeimmistä arvoistamme. Puustelli-kalusteille suomalaisesta valmistuksesta kertova Avainlippu on myönnetty jo yli 20 vuotta sitten. Suomalaiseen laatuun, työhön ja osaamiseen luotetaan. Siitä kertoo sekin, että Puustelli-keittiöt ovat jo vuosia olleet alansa markkinajohtaja Suomessa. Kotimaisen tuotteen valitseminen on myös eettinen, ekologinen ja vastuullinen valinta, Juuso Korpinen kommentoi.

Puustellissa me vaalimme kotimaisuutta ja suomalaisia työpaikkoja kaikin tavoin. Siksi kaikki Puustelli-kalusteet valmistetaan Harjavallassa omalla tuotantolaitoksellamme.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä.

Merkki voidaan myöntää tuotteelle, joka on valmistettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus tuotteen omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki tuotteeseen kohdistuvat kustannukset.

Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon.

- Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin.

Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.
 
Onhan siinä Avainlippu -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten yhteinen kolmivuotinen kampanja. Kampanjan tehtävänä on lisätä Avainlippu-alkuperämerkin tunnettuutta ja vaikutusta ostopäätöksiin. www.avainlippu.fi
 

Lisätietoja:
Juuso Korpinen, Brand Manager, Puustelli Group Oy, p. 050 587 0434
Merja Mantila, projektipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 330 3640

LaatuLaatu

Puustelli laatu

Puustelli on tunnettu korkeasta laadusta ja palvelusta. Olemme olleet Suomen ostetuin ja arvostetuin keittiömerkki jo vuodesta 1983.

Ekologisuus ja puhtausEkologisuus ja puhtaus

Ekologisuus ja puhtaus

Huomioimme kaikessa toiminnassamme ympäristövaikutukset.